Czy warto się pozycjonować (SEO)? Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie strony internetowej?
Największą korzyścią pozycjonowania jest wzrost liczby klientów, a co za tym idzie zysków firmy. SEO, czyli właśnie pozycjonowanie, sprawia, że nasza storna internetowa jest widoczna. Im więcej odbiorców, tym większa szansa na pozyskanie nowych klientów.
Pozycjonowanie przyciąga klientów
Gdzie klienci szukają produktów lub usług, którymi są zainteresowani? W wyszukiwarce internetowej! 97% internatów korzysta w tym celu z wyszukiwarki Google. Wysoka pozycja w sieci sprawia, że nasza strona jest łatwa do odnalezienia i przyciąga internautów, z których wielu może pozostać naszymi klientami.
Pozycjonowanie wpływa na zysk
Większa ilość odwiedzin to większe prawdopodobieństwo zwiększenia grona klientów. Im wyżej w wynikach wyszukiwania będzie znajdowała się nasza strona internetowa tym ilość odwiedzających będzie większa, a to zapewne przełoży się na zyski generowane przez stronę internetową!
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Każdy biznes ma swoją specyfikę i swój charakter działalności, dlatego też każda strona firmowa jest inna. Pozycjonowanie więc powinno być dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Wyszukiwarka Google po wpisaniu hasła, którego szukamy podaje nam najlepiej do niego pasujące wyniki. Nie jest jednak tak, że pierwsze na liście wyszukiwania znajdą się najlepsze strony – najpierw zobaczymy te, które zostały odpowiednio wypozycjonowane. Dlatego tak ważne dla każdego, kto chce dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, jest odpowiednie pozycjonowanie. To działanie również nazywane SEO/optymalizacją stron nie wymaga od nas dodatkowych nakładów na wykup reklamy, ponieważ przy dobrym pozycjonowaniu Twoja strona zawsze znajdzie się tam, gdzie klika najwięcej zainteresowanych, czyli na samej górze. A przy naszym doświadczeniu i wiedzy nigdy nie znikniesz swoim potencjalnym klientom z oczu.
Jak polepszyć pozycjonowanie (SEO) strony?
Z naszą pomocą Twoja witryna zyska popularność, dzięki lokalnemu wyświetlaniu się osobom z regionu, w którym prowadzisz działalność lub w miejscu, które jest ważne dla Twojej aktualnej kampanii. Optymalizacja strony działa również globalnie pomagając rozszerzyć zasięg Twojej strony wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu. Jeśli jesteś lokalnym przedsiębiorcą, nie prowadzisz działalności online, a swoje usługi wykonujesz jedynie w siedzibie firmy (np. fryzjer, mechanik, restauracja lub motel) to pozycjonowanie lokalne jest dla Ciebie doskonałym rozwiązaniem. Wybierz możliwość globalnego SEO w przypadku kiedy Twoja działalność opiera się o Twoją stronę internetową (np. księgowość online, sklep internetowy).
Pozycjonowanie stron internetowych Szereg działań marketingowych, dzięki którym uzyskasz możliwie najwyższą pozycję w wyszukiwarkach internetowych |
Search Engine Marketing (SEM) Jest zbiorem działań wykonywanych w ramach SEO, reklamy płatnej (PPC) oraz pozycjonowania. Skupiają się przede wszystkim na pozyskiwaniu i monetyzacji ruchu na stronie internetowej |
Niskie koszty reklamy Koszt pozyskania jednego użytkownika za pomocą pozycjonowania jest znacząco niższa w porównaniu do kosztów innych rodzajów reklamy w Internecie |